Elérhető online prospektus:
Brochure_Beissbarth_TVA_EN_20140611_60488
-
8-CCD mérőfejek
-
433 MHz rádió verzió
-
kódolóval & gördülő ütéskompenzációval
Gördülő Ütéskompenzáció (RROC) 
Mind a négy kerék egyidejű ütéskompenzációja a jármű gördülése közben.
Standard módszer:
-
60° hátrafelé (1)
-
2 lépésben 30° előre (2+3)
Alacsony emelők és hosszú tengelytávú járművek esetében:
-
30° hátrafelé (1)
-
2 x 30° előre (2+3)
-
30° hátrafelé (4)
A módszer előnyei:
-
A leegyszerűsített futóműállításnak köszönhetően idő-takarékos;
-
Nincs szükség a jármű felemelésére;
-
A mérési értékek változatlanok, mivel nincs jármű-elhajlás;
-
Nagyobb precizitás;
-
A jármű felemelése a méréshez választható abban az esetben, ha a jármű gördítéséhez túl rövid emelő áll rendelkezésre.
Új Grafikus Felhasználói Felület (GUI)
Az Easy CCD berendezés egy teljesen új grafikus
felhasználói felülettel rendelkezik – megegyezik
az innovatív Touchless futóműállítóéval.
Az új design intuitív és könnyen áttekinthető.
A grafika magától értetődő, és használható a
vörös-zöld színtévesztők által is. Az új szoftver
által a műveletek rendkívül egyszerűek és könnyen
érthetőek. Kompatibilis az összes használatban
lévő Windows-verzióval, beleértve a legújabb
Windows 10 operációs rendszert is.
Szállítási terjedelem:
Műszaki Adatok
Precizitás (mérési értékeken belül) |
|
Teljes kerékösszetartás (elülső + hátsó) (±4°) |
4’ |
Egyéni kerékösszetartás (elülső + hátsó) (±2°) |
2’ |
Kerékdőlés (elülső + hátsó) (±3°) |
2’ |
Kerék-visszaállítás (elülső + hátsó) (±2°) |
2’ |
Geometrikus hajtótengely (elülső + hátsó) (±2°) |
2’ |
Teljes mérési tartomány |
|
Teljes kerékösszetartás |
18 |
Egyéni kerékösszetartás |
9 |
Kerékdőlés |
10 |
Kerék visszaállítás |
9 |
Geometrikus hajtótengely |
9 |
Csaphátradőlés |
22 |
Csapterpesztés |
22 |
Kerékszéttartás |
20 |
Csaphátradőlés korrekciós tartomány (elülső tengely) |
10 |
Max. kormányzási szög (elülső + hátsó tengely) |
60 |
Visszaállítás (hátsó tengely) |
2 |
Keréktengelytáv differencia |
2 |
Oldal elhúzás (jobb – bal) |
9 |
Tengelyszélesség differencia |
18 |
Tengely elhúzás |
9 |