Kábeles verzió készülékszekrénnyel, PC -vel, mérőtáblákkal
• ÚJ! Még több funkcióval:
Egyszerű és gyors használat a modern és intuitív grafikai felületnek köszönhetően (GUI).
Az automata tesztelési folyamatok (Smart Test) perceken belüli méréseket eredményeznek – nincs szükség adatbeadásra.
• Mindennapi munkavégzésre alakították ki.
A robusztus, mobil külső kis helyigényű; a legkisebb részletekig kielégíti a mindennapi munkavégzés szükségleteit.
• Rugalmas használat tablet vagy notebook összeköttetéssel – Windows XP vagy Windows 7 operációs rendszerhez.
A műhelyben használt PC vagy a DCU 130 Bosch szintén használatba vehető.
• Gyors mérés – nagyfokú pontosság.
Gyors-gördülős ütéskompenzáció mind a 4 keréken egyidőben.
• Beállítási idő jelentősen csökkent.
A könnyű mérőtáblák és merőfejek egyszerű felhelyezésével jelentős időt takarít meg!
• Igazán felhasználóbarát.
A mozgatható tábla segítségével a mérési értékek mindig láthatók a kezelő által, még a jármű alatt állva is!
• Precíz mérési technológia.
Az egyedi 12 kamerás 3D-s mérési technológia magas fokú precizitást eredményez.
Az eredmények reprodukálhatósága garantálja a megbízhatóságot és az ismétlést kompetencia esetén is.
• Bővíthető koncepció a műhelyben.
A jármű előtti szabad munkaterület biztosítja a fényszóró-beállító és kalibráló eszközök használatát is.
Szállítási terjedelem:
Műszaki adatok:
Precizitás (mérési értékeken belül) |
|
Teljes kerékösszetartás (elülső + hátsó) (±6°) |
4’ |
Egyéni kerékösszetartás (elülső + hátsó) (±3°) |
2’ |
Kerékdőlés (elülső + hátsó) (±5°) |
2’ |
Kerék-visszaállítás (elülső + hátsó) (±2°) |
2’ |
Geometrikus hajtótengely (elülső + hátsó) (±2°) |
2’ |
Teljes mérési tartomány |
|
Teljes kerékösszetartás |
18 |
Egyéni kerékösszetartás |
9 |
Kerékdőlés |
10 |
Kerék-visszaállítás |
9 |
Geometrikus hajtótengely |
9 |
Csaphátradőlés |
22 |
Csapterpesztés |
22 |
Kerékszéttartás |
20 |
Csaphátradőlés korrekciós tartomány (elülső tengely) |
10 |
Max. kormányzási szög (elülső + hátsó tengely) |
60 |
Visszaállítás (hátsó tengely) |
2 |
Keréktengelytáv differencia |
2 |
Oldal elhúzás (jobb – bal) |
9 |
Tengelyszélesség differencia |
18 |
Tengely elhúzás |
9 |